יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

סוף סוף חוזרים לגן! כך תיערכו נכון....

בס"ד











ברוכים תהיו בבואכם חברי, מבקריי בלוג יקרים!
החופש הגדול אוטוטו עומד להסתיים והורים רבים חוששים ותוהים מהי הדרך הנכונה ביותר להחזיר את הקטנים לשגרה, לאחר שבילו פרק זמן ממושך בבית. 
מלבד ההסתגלות ההדרגתית למסגרות, מומלץ להיערך מבעוד מועד, עם כל הציוד הדרוש לילדכם במהלך שהותו בגן. 


מומחי NUK, מותג התינוקות מהמובילים בעולם, מציעים:



· רצוי לקבל מראש, מצוות הגן את רשימת הציוד שיש להביא לגן. 





כך תוכלו לעבור בפירוט על כל החפצים ולסמן אלו חפצים יש להביא באופן שוטף ויומיומי ואלו חפצים ניתן להביא אחת לתקופה או להשאיר בגן.








· מוצץ הינו ללא ספק אחת ההמצאות החשובות בעולם מוצרי התינוקות ומוצר חובה בתיק הגן של ילדכם, זאת בעיקר מהסיבה שהוא מסייע לתינוק להירגע והרבה פעוטות פשוט לא יכולים לעבור את היום (והלילה) בלעדיו. 
חשוב כמובן לבחור את המוצץ הנכון והמתאים ביותר עבור תינוקכם ולהתאימו לגילו של התינוק ולחלל הפה. 





צורת מוצץ א-סימטרית היא המומלצת לשימוש מבחינה אורתודונטית, בניגוד לעיצובים העגולים או דמויי הדובדבן של מוצצים רבים אחרים. עוד חשוב לשים לב שמגן הפה של המוצץ יהיה דק במיוחד ויתאים לפני התינוק ועל ידי כך יאפשר נשימה חופשית מהאף.













· גם בקבוק הזנה הינו מוצר חובה בכל תיק גן. 
חשוב לבחור בקבוק הזנה שהינו בטוח לשימוש ושאינו מכיל ביספנול A, עם פטמה המדמה את פטמת האם בזמן ההנקה.

· בקבוק מעבר לשתיית מים - במידה ותינוקכם מעל גיל 6 חודשים, מומלץ להוסיף לציוד הגן גם בקבוק אימון, המעודד שתייה עצמאית. כדאי לוודא שלבקבוק מנגנון המונע נזילות, כדי לחסוך את החלפת הבגדים התכופה כתוצאה מנזילות מיותרות ושיהיה קל ונוח לניקוי.

· מוצרים שוטפים נוספים שישמשו את תינוקכם מידי יום, הם כמובן חיתולים ומגבונים, משחה או תרסיס החתלה, בגדי החלפה, חיתולי בד, מד חום, סדין ושמיכה וכמובן אם לילדכם יש חפץ מעבר שמסייע לו להירגע או להירדם, חשוב לצרף גם אותו.

· מומלץ להקפיד לסמן את כל החפצים של תינוקכם: מוצצים, בקבוקים, מגבונים, מצעים וגם את הבגדים. 
ניתן לעשות זאת באופן פשוט באמצעות מדבקות שם מיוחדות שלא ניתנות להסרה במים או בטוש בלתי מחיק.

· בעיקר בשנה הראשונה לחייו של תינוקכם יש להקפיד על היגיינה וסטריליות. על כן, הקפידו לבצע תהליך סטריליזציה ולחטא את הבקבוקים, הפטמות והמוצצים לפני השימוש הבא, באמצעות הכנסתם למים מורתחים או באמצעות סטריליזטור. 
לא לשכוח לסחוט את כל הנוזלים הנותרים מפטמת המוצץ ולהניח את המוצצים והפטמות לייבוש למניעת התפתחות חיידקים ועובש.
· מומלץ, אחת לתקופה, לרענן את הציוד הנשאר בתא האישי של תינוקכם בגן. לדוגמא: אם השארתם לתינוקכם מוצצים בתא האישי, מוצצים שאתם לא בוחנים אותם בכל יום, מטעמי בטיחות והיגיינה, דעו שיש להחליף את המוצץ לאחר שימוש של 1-2 חודשים. 




יש לשים לב להופעת סימנים ראשונים של פגם או בלאי, במיוחד להופעת סימני נשיכה במוצצי סיליקון, ובמוצצי לטקס שהפטמה אינה דביקה ושצבעה לא דהה. בנוסף, במידה והתינוק חולה בהצטננות או בדלקת גרון מומלץ להחליף את המוצץ שלו למניעת זיהום חוזר.













לסיכום, רצוי להיערך עם הציוד האישי של התינוק מראש, ולא לשכוח להחזיק בסטנד ביי, מוצצים חלופיים שהתינוק אוהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger