יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

לבשל ולהגיש בסטייל...

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקרי בלוג מקסימים...
כמה כייף שבאתם ואתם שוב כאן!
אוטוטו מסתיים לו החופש הגדול ואנחנו נכנסים לתקופת החגים ולכבודם נעמן, החברה המובילה את עולם הבישול והאירוח, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משיקה את קולקצייה חדשה הכוללת שלל כלי הגשה, אביזרי מטבח, כלי בישול וטיגון ואביזרים מיוחדים המקלים את עבודות ההכנה ומאתגרים את חווית הבישול והאירוח.
אז מה אתם אומרים? למרות שרובנו עברנו לאחרונה להגשה  ואירוח בכלים חד פעמיים , בחגים אנחנו לא מוותרים על אירוח חגיגי ויוקרתי בואו ואשתף אתכם בתמונות מהקולקצייה החדשה ...




בכל פעם נעמן מפתיעה מחדש ברעיונות וקולקציות של כלים להגשה ועריכה והשילוב הנכון הוא חיבור הכלים בין פורצלן לקרמיקה ולזכוכית. מבחר עשיר עם נגיעות מעניינות של צבע, צורה ומרקם. 





בקולקציה החדשה הצע עשיר ומגוון של כלי בישול בעיצובים ייחודיים המתאימים להגשה אישית - מבשלים ומגישים ישירות מהתנור לשולחן - לצד כלי אוכל והגשה מהודרים בדוגמאות קלאסיות מסדרת "נוסטלגיה" ב-look רטרו של כלי אמייל בצבעי לבן עם פס כחול קלאסי ומעודן המזכירים את בית סבתא.




 וכדי "לשבור" את הלבן - "התכשיטים" של שולחן החג - כלי הגשה קלאסיים בגדלים שונים בעיטורי זהב מעודנים מחומר מיוחד המאפשר הכנסתם למיקרו וגם למדיח הכלים. 
וגם מבחר כלי זכוכית ופורצלן בטקסטורה עדינה ויוקרתית ומיטב כלים בצבעים מרהיבים ומושכי עין מסדרת "דבורה" עם עיטורים חינניים להגשה חגיגית של תפוח בדבש כמיטב המסורת. 





לרגל החג מציעה נעמן שלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד: 1+1 על כלי הגשה ומערכות אוכל, עד 50% הנחה ברכישת מגוון כלים, סירים ומחבתות. ניתן למצוא בחנויות הרשת גם מבחר עשיר של מארזי מתנה מהודרים שחוסכים בעלויות ובזמן – רק להגיע ולקחת מבלי להמתין בתורים ארוכים בעמדת האריזות .





כולנו אוהבים להתרפק על הדברים הבטוחים, על המקום המחבק והחמים ומה יותר יפה מאשר לערוך שולחן עם סט צלחות בצבע שמנת ענוג עם נגיעות של איורי זהב (ונציה) שיכולים להזכיר בתי מלוכה, לערוך השולחן למקורבים ולמשפחות שלנו עם גביעי יין מעוטרים וגם עם סכו"ם זהב.









מה שנשאר הוא לסדר את זרי הפרחים ולהדליק את הנרות, לדאוג שהכיסאות מסביב לשולחן יהיו נוחים ולזרום עם האווירה".

 ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!















































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger