יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

בר בורגר/מסעדה

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקרי בלוג יקרים!
הרשו לי לשתף אתכם בחוויה הקולינרית השובבה שחווינו בני משפחתי ואני בשבוע שעבר...ביקרנו בקאבנה בר בורגר-מסעדה זו הפעם השנייה והתענגנו על כל ביס שם...
לפני שנה בדיוק הגיע בר בורגר/מסעדה דרום אמריקאית ליבנה והפריח תרבות של סלסה, קפיריניה והמבורגר עם זיקה לארצות הקרנבל והכדורגל- לתוך העיר שצמאה למקומות בילוי ולחיי לילה בועטים.









חמשת הבעלים, שחלמו להביא את בשורתם דווקא לעיר יבנה( בין העיר ליבנה הירוקה) ,שכונה חדשה עם המון זוגות צעירים שירצו לבוא לשלב בין בילוי על קוקטייל לארוחה דשנה.
המקום שמשלב בין בר לבין מסעדת המבורגרים מודרנית לטינית דרום אמריקאית מושך איליו זוגות צעירים שקפצו לדייט , ארוחות משפחתיות או סתם להעביר ערב על בירה ללא תחתית או קוקטייל.










מה_בקאבנה?
בקאבנה תוכלו למצוא קציצה ב 2 גדלים 180 גרם ו-120 גרם (מנת ילדים) של 100% בשר בקר טרי וכשר שנטחן יום יום במקום. על קציצת הבית תוכלו להתפנק בים תוספות- פטריות , אווז מעושן, סלסה מנגו ועוד... בנוסף, אפשר יהיה להכפיל את הקציצה לגודל 300-360 גרם ויותר..


השף בורגר- בקבאנה יש כמה שף בורגרים שהם פרי ידיו של השף אמיר גולי וישאירו אתכם עם טעם של עוד.. למשל
"פיקאנטה" המבורגר עם פלפל ציפוטלה חריף, אננס מקורמל צלוי וגוואקמולה "סוויטנס" וופל בורגר עם אננס מקורמל וברביקיו



יש כמובן דילים הכוללים שתייה ריפיל (קלה או חריפה) ויש גם המבורגר טבעוני מנות שיירינג כמו פיצה קובנית נקניקיות צוריסיס ו"מוצ'אצ'וס "שהוא להיט במסעדה 


ויש גם סלטים ומנות בצלחת כמו הצ'ילי קון קארנה המומלץ מאוד
תפריט ילדים ותפריט קוקטיילים משובח ומגוון..









הסיפור – "מלבד הסיפור של דרום אמריקה והאוכל המתובל, הסלסה , הרגאטון, הקפריניה והאווירה שעושה קאבנה כל יום בשבוע ,היה את הסיפור עם הכשרות כשהם נכנסו לשכונה שהיא חצי דתית הם ידעו שהם צריכים ללכת עם האמת שלהם ולמכור אוכל כשר אך עם זאת לתת מענה לקהל החילוני שרוצה לבלות בשישי ובשבת ומבחינתם זו הפשרה הטובה ביותר , למרות הרמות הגבה והביקורת הם שלמים עם ההחלטה והם בהחלט מקפידים על מכירת בשר כשר מהיום הראשון ולאחרונה גם פתוחים בשישי שבת."
ערבי נושא- בראשון זה 1+1 על כל ההמבורגרים
ברביעי קובה, ארגנטינה , ברזיל ועוד...
אז זו היתה השנה של קאבנה שנה מלאה בטעמים ריחות ודרום אמריקה אחת כבר בדרך לפתיחת סניף שני בראשון לציון




בורגר קבאנה הנחשול 22 מתחם קרסו יבנה הירוקה טלפון
08-6677027

בימים א עד יום שבת מ-12 בצהריים עד חצות

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger