יום שני, 28 במרץ 2016

רולדות שמרים מלאות בשוקולד שחר ואגוזים....

בס"ד




הי חברים, כמה כייף להפגש .....
וכמו שהבטחתי לחבריי בפייסבוק והריי הבטחות יש לקיים, 
אז כעת אני בוחרת לשתף אתכם קוראים יקרים, במתכון מוצלח 
לרולדות שמרים ממולאות בשוקולד שחר ואגוזים...
כמו שכבר סיפתי לכם חברים, אין לי ניסיון פורה עם אפיית עוגיות,
וכל פעם שאני אופה, אני במבחן של ניסוי וטעייה...
הפעם ניסית והצלחתי, לכן מצרפת לכם כעת את המתכון,
בכדי שגם אתם תהנו ותגרפו מחמאות...
המתכון פשוט וקל, אז למי שמעוניין לפנק את אוהביו ולהמתיק את יומם...

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!


                                 בהצלחה !!!!



מצרכים לבצק


חצי קילו קמח מנופה
כף שמרים יבשים
1/2 כוס סוכר
1 כוס חלב קר
2 חלמונים
כפית תמצית וניל
100 גרם חמאה רכה
1/4 כפית מלח
גרידת לימון
אופן ההכנה
שמים בקערה את הקמח ומערבבים לתוכו את השמרים.
מוסיפים את הסוכר, החלמונים, תמצית הוניל ומתחילים ללוש את הכל יחד.
מוסיפים את החלב בהדרגה תוך לישה ולשים 2-3 דקות.
מוסיפים את החמאה בהדרגה ולשים עוד כ-5 דקות.
מוסיפים את המלח ולשים עוד כ-2 דקות.



מעבירים את הבצק שנוצר לקערה משומנת, מכסים בניילון נצמד ומתפיחים כשעה,כך שהבצק יכפיל את נפחו.
לאחר כשעה כשהבצק תפח,לחלק אותו לשלושה חלקים שווים.
בעזרת הידיים לעצב כל חלק למלבן ובעזרת מערוך לפתוח למלבן דק דק .



למרוח שוקולד  - על כל חלק מהבצק.


אני בחרתי להוסיף גם שברי אגוזים... לגלגל את הבצק לרולדה
ליצור חתכים עדינים ברולדות - לא חותכים עד הסוף אלא רק מסמנים.
לכסות במגבת/בניילון ולהניח במקום חמים להתפחה של כשעה (בקייץ פחות).



לחמם תנור ל- 170 מעלות, להבריש בביצה  לפזר מעט שומשום ולאפות 35-40 דקות עד להזהבה.
בזמן שהרולדות בתנור, ניתן להכין סירופ שיישפך עליהן מייד ביציאתן מהתנור.

המצרכים להכנת הסירופ:












 כוס סוכר
1/2 כוס מים
גרידה מחצי תפוז
וכפית של מיץ לימון

אופן ​הכנת הסירופ

לבשל בסיר סוכר, מים וגרידת תפוז כ - 10-15 דקות
 
עד שנוצר סירופ סמיך מעט. 
להוסיף מיץ לימון ולבשל עוד 5 דקות.



להוציא מהתנור את הרולדו להמתין שתצטננה מעט  ולשפוך 
מעליהן את הסירופ המתוק.




והרי לכם התוצאה הנפלאה, "יאמי אמא יצאו לך רולדות ברמה...."

אני את שלי פינקתי ומה אתכם ? פנקו גם אתם את שלכם....

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger