יום ראשון, 3 בספטמבר 2017

מבשלים זוגיות...


בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג יקרים ואהובים...
תקשיבו חברים אתמול בערב צפינו במופע מצחיק מקסים ושונה מהרגיל...
החוויה היתה מקסימה מעצימה וממש נגעה בנו כזוג ובכלל הזוגות שהיו בקהל.
מילים וג'סטות קטנות בערב החג ישדרגו לכם את כל השנה, בואו גם אתם כקהל וקבלו מסימי אקושטי מאמנת אישית לזוגיות, המשתתפת במופע האינטראקטיבי "מבשלים זוגיות במתכון חדש" מס' טיפים פשוטים וחשובים לערב החג ובכלל !!
"מבשלים זוגיות במתכון חדש"
המופע שכדי לכם לראות לקראת השנה החדשה!!!





'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. 









במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו ...










אז גם רגע לפני שיוצאים מהבית אל תשכחו:
1.מגע פיזי כל סוגי המגע שיש בהם כדי להביע אהבה, משיכה, תשוקה, חיבה, חום, תשומת לב, ועוד.
2.מילים אנשים אוהבים וזקוקים לשמוע את אהובם מבטא כלפיהם מילות אהבה, חיבה, הערכה ופרגון, נותן להם מחמאות ומשבח אותם על מי שהם, על מעשיהם, התנהגותם, יכולותיהם, כישוריהם ועוד. המילים הן הזנה לנשמה לעומת מילות ביקורת, קללות, עלבונות או מילים פוגעות הפוצעות את הנשמה.
3.מחוות שירות פעלו למען בן הזוג באופן מעשי הציעו להם את עזרתכם המעשית או העניקו להם מחוות שונות כגון, הצעה לקפה, עזרה בהכנות, עזרה בביצוע מטלות ומשימות שונות ועוד.
4. קבלת מתנות ישנם בני זוג שמרגישים אהובים ע"י בני זוגם כאשר אלה מעניקים להם מתנות והפתעות שונות. זאת במיוחד בגלל השקעת המחשבה, הזמן, המאמצים ולפעמים, גם הכסף שיש במתן המתנה (המתנות וההפתעות אינן חייבות להיות כרוכות בכסף). לפעמים, הכוונה שמאחורי המתנה ותשומת הלב הם אלה שמבטאים את האהבה והמשמעות שיש לבן הזוג בלבם של בן זוגם.
'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות
במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. 
לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?


גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.
במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.




המופע היה מוצלח סוחף ונוגע לכו ליצפות בו ותהנו!!!
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.
בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד)

הופעות קרובות : 

כפר סבא - יום שישי 20.10 בשעה 22:00 בית ספיר - היכל התרבות כפר סבא; קדימה - מוצ"ש 28.10 בשעה 21:00 היכל התרבות מתנ"ס קדימה ; חיפה - מוצ"ש 4.11 בשעה 21:00 תיאטרון חיפה במה ; פתח תקווה - מוצ"ש 11.11 בשעה 21:00 אולם שרת פתח תקווה; רעננה - יום שישי 17.11 בשעה 22:00 המשכן למוזיקה רעננה

לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים 052-2550003, 

2 תגובות:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק
  2. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, שאלתי אותו עם הבטחתי הבטחות לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שלפני האקס שלי חזר לשלושה ימים והאהבה שלי חזר לשלושה ימים. בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק

Powered By Blogger