יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

עוגת תפוזים בלי ביצים...

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם...

אז הפעם משתפת אתכם במתכון לעוגת תפוזים שהכנתי לכבודה של שבת המלכה...
אני מחפשת כל פעם שינויים ושידרוגים לעוגות הבחושות הרגילות והפעם מצאתי בשוטטות שלי באינטרנט עוגה נפלאה עוגת תפוזים שהיא בלי ביצים...המתכון לקוח מתוך אתר של איריס פלג

איריס פלג - לחיות עם סוכרת


בני בתי ממש אוהבים אותה,
ולכן לכם אני ממליצה עליה באהבה ואתכם משתפת בשמחה !!!
לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,
שלב אחרי שלב את הכנתו.



                                בהצלחה !!!!



מצרכים


- 1 שקית סוכר וניל
- 1 שקית אבקת אפיה
- כוס וחצי מיץ תפוזים

- שלושת רבעי כוס סוכר
- 2 כוסות קמח תופח
- חצי כוס שמן
- כף חומץ תפוחים(אני שמתי חומץ רגיל)
- כף קליפת תפוז מגוררת (אפשרי, אני לא הוספתי)





אופן ההכנה
 







ראשית לחמם תנור ל-180 מעלות צלזיוס


להוסיף את השמן ולערבב, להוסיף את החומץ ולערבב להוסיף את מיץ התפוזים ולערבב(אני השתמשתי במיץ תפוזים של "פרימור" שמשיקה כעת סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר במקביל תשיק "פרימור" את סדרת משקאות הנקטרים בבקבוקים במקום בקרטוניות) •
לבזוג את התערובת לתבנית אינגלישקייק ולאפות כחצי שעה בחום של 180 מעלות ...




והרי לכם התוצאה הנפלאה עוגת תפוזים בלי ביצים שאני בחרתי לעטר אותה עם קוקוס ואגוזי מלך שבורים...

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

הצטרפו בלחיצה על הקישור הבא לקבוצת  "מתכונים מצולמים"
https://www.facebook.com/groups/1908577209373344/
 ותוכלו לצפות במתכונים מצולמים בווידאו ולהשאר תמיד מעודכנים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger