יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

מתכון לעוגה לסיום הצום ולשנה דבש!!!

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקרי בלוג יקרים!
אז השנה החדשה ממש היום התחילה וצלחנו את ארבעת ימי החג
תודה לאל בצורה נפלאה...
התארחנו בביתה של אימי בערב החג ואחותי המקסימה המתיקה את חגנו במאפינס דבש מתקתקים ואווריריים!!!
במשך 4 ימי החג הייתי מנותקת מכל מדיה אפשרית ואיך שיצאה לה השבת העלתי תמונה זו לפייסבוק עם הבטחה למתכון בבלוג!
אומרים שהבטחות צריך לקיים ואכן בדרך זו, אני עומדת בדיבורי ומעלה מתכון מצולם כפי שצילמה אחותי עבורי...
(המאפינס מעולים גם לסיום הצום) 
                 
                                      בהצלחה!!!!

 מצרכים לכ- 12 יחידות/ ל-2 תבניות אינגליש קייק:




 3 ביצים
1/2 כוס סוכר
3/4 כוס שמן קנולה
כוס דבש
שקית תה חזק חמים, לא רותח 
(לשים שקית תה בכוס מיים חמים למשך  2-3 דקות ולהוציא)
2.5 כוסות קמח תופח
כפית מלאה אבקת קינמון
כף אבקת נס קפה


סירופ לעוגה 
מ-2 כפות דבש 
ו-5 כפות מיים רותחים



אופן ההכנה:

טורפים את ה-3 ביצים 
ומערבבים עם 3/4 כוס שמן
וחצי כוס סוכר.
מערבבים בכוס חד פעמי עם מיים חמימים שקית תה +

כף נס קפה 


שופכים את זה לתערובת לאחר מכן מוסיפים כוס דבש
לבסוף מוסיפים 2.5 כוסות קמח תופח +אבקת אפייה



לערבב טוב טוב את התערבות לשמן תבנית מאפינס/2 תבניות אינגליש קייק
ולהכניס לתנור בחום 170 מעלות לכ-10 עד 15 ד' אפייה להכניס קיסם ולבדוק שהקיסם יבש חשוב להוציא את העוגה בזמן בכדי שלא תתייבש.
במקביל להכין את הסירופ מהדבש והמיים וכשהמאפינס יוצאים מהתנור לשפוך את הסירופ על המאפינס



תודו שזה נראה נפלא ואני מודה שכאחת שאיננה חובבת עוגות דבש המאפינס הללו גרמו לי להתאהב מחדש!!!!

מאחלת בהצלחה ובתאבון למי שיכין את המתכון!

ובהזדמנות זו הרשו לי לברך את כולכם חברים בחתימה טובה ובצום מועיל !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger