יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

אירוח מושלם בסגנון אירופאי יוקרתי....

בס"ד

כמה כייף לי לפגוש אתכם חברים ולברך אתכם כל פעם מחדש
בברכת ברוכים תהיו בבואכם מבקריי בלוג יקרים שלי!
מזה שנים שאני מפנטזת על נופש מסוג שונה, אך כל פעם מחדש מצליחים לגרור אותי בני משפחתי לנפוש בדרום או בצפון, אף פעם לא במרכז בטענה שממש אין כיף לנפוש קרוב לבית .
הם אינם מבינים שהכל זה "אותה גברת בשינוי אדרת" ושאין טעם להתרחק בשביל להנות ממנוחה וארוחה טעימה....
אז אחרי שכל כך קיטרתי וביקשתי מבעלי שנחרוג ממנהגנו (מישהו שם למעלה כנראה הקשיב לבקשותיי) והחלטנו שאנחנו מחפשים מלון בוטיק בתל אביב רבתי והפעם לשם שינוי גם נופשים כזוג, בלי כל המשפוחה ובלי הילדים.
אוטוטו אנחנו חוגגים בע"ה 25 שנות נישואין ולצורך העיניין החלטנו לשבור שיגרה ובמקום לשוב הבייתה לאחר יום עבודה של שנינו הגענו בעלי ואני למלון הבוטיק מלון B ברדיצ'בסקי, תל אביב

קרדיט צילום לאתר האינטרנט של מלונות bootik
 חברים,מלונות בת"א יש המון, אולם אין הרבה מלונות בוטיק המזמינים אתכם לחוות את העיר באווירה מפנקת ועתירת סטייל.

מלון ברדיצ'סבקי חבוי ברחוב ברדיצ'בסקי השקט במרחק נשיקה ממרכזה התרבותי של העיר הלבנה, במרכז התרבות והחיים של תל-אביב, בן שדרות רוטשילד, רחוב יהודה לוי, החשמונאים ומרמורק.
המלון הוקם בחודש יוני 2012 ובו 23 חדרים נבנה בקו מנחה אחד – הנאה ופינוק טהור בעיר ללא הפסקה.
במרחק פסיעה מהמלון תוכלו לחוות את האנרגיה הפועמת של תל-אביב – חוויה של תרבות ואמנות עכשווית, מיטב חנויות מעצבים וחיי לילה סוערים הנמשכים עד השעות הקטנות שזורים בקולינריה בינלאומית מרגשת.
השהות בבית המלון מזמינה אתכם לחוויה ייחודית ויוצאת דופן.

המלון עוצב על ידי האדריכל והמעצב רובי ישראלי בהשראה אירופאית קלאסית עם נגיעה מודרנית וצבעוניות דרמטית – אלגנטית, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים ובתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.
אז בהגיענו למלון את פנינו קיבל פקיד הקבלה  אורי המקסים, שהעניק לנו הרגשה של נינוחות שלווה ורוגע ...

מייד בסיום קבלת הפנים החמימה שמנו פעמנו אל הבר הנפלא שהמלון
מציע למבקריו, בר עטוף בווילונות קטיפה בצבעי יין, ספות עור ותמונות שמן, בר שיש ופליז שמאחוריו ניצבים בקבוקוני זכוכית המכילים תמציות טעם יחודיות תוצרת עצמית ואור נורות פחם צהבהבות – כך קבל BELLBOY את פנינו עם קוקטייל ביד.

הבר נחשב לאחד הברים המדוברים ביותר בתל אביב, והוא מציע  מבחר קוקטיילים מעוצבים, שכונו בתקשורת המקומית כלא פחות מאשר "הטובים, המקוריים והשנונים ביותר בישראל".
אך אם תבקשו  להגיע ולהנות מקוקטיילים מוצלחים  בו תצטרכו לשריין מקום מראש ...
(בלחיצה על הקישור תוכלו לצפות בשידור חי שצילמתי במקום)
לאחר שתפסנו ראש בבר המשכנו ועלינו לחדרנו המפנק ...
מן הסתם ראשית התפנקנו במקלחת מפנקת בחדר אמבטיה המעוצב בסגנון ארופאי והמזמין.

כמובן שאחרי המקלחת המרעננת התרווחנו על המיטה המפנקת, הכוללות מצעי כותנה לבנים ואיכותיים, מזרן שנבחר במיוחד על מנת להבטיח עבורנו שינה מושלמת וסגנון אירופי יוקרתי, המשלב נגיעות מודרניות וצבעוניות דרמטית.

ולגמנו לנו קאווה בגביעי שמפניה שהמלון בחר לפנק אותנו בה, איתה סגרנו את הליילה...

תקשיבו חברים אנחנו שקענו בשינה עמוקה והתעוררנו בבוקר לקבל מסאג' בקומה הראשונה של הוטל B, בה ממוקם הספא, היהלום שבכתר:

חדר טיפולים מקצועי ומרווח, נעים וידידותי שהעניק לנו חוויות רוגע מושלמת.
בספא קיימת מקלחת נפרדת ושתי מיטות טיפולים שאפשרו לנו ליהנות מחוויה זוגית נפלאה.

מייד בסיומו של טיפול ספא מפנק נעשנו רעבים אז קיבלנו מהמלון שובר לארוחת בוקר זוגית שובר שהוא פתוח למימוש בכל שעות היום.
כך שאין מה למהר לארוחת הבוקר דבר שבהחלט הקל עלינו, בנוסף גם יכולנו לבחור בין  3 בתי קפה שנמצאים בסביבה, הם כולם נמצאים במרחק קצר של הליכה מהמלון במתחם הבימה...
אז התלבטנו האם לאכול בקפה לנדוור או בבית הקפה התל אביבי נחמה וחצי לבסוף הלכנו על הArcaffe - ארקפה וממש נהננו.

היחס שקיבלנו במלון היה אישי, משפחתי וידידותי!
השירות החם והאדיב שהיה במשך 24 שעות שבילינו שם בעלי ואני, אם זה מהזמנת כרטיסים להופעות, המלצות והזמנה למסעדות, מוזיאונים וידע כללי.

כפי שעינכם רואות, הזמן עובר מהר כשנהנים!!!
טוב תקשיבו חברים זה היה אחד מהנופשים שנהנים בהם ומייד משתפים!!!

למי שמעוניין בהמלצתי ליצור קשר עם המלון

info@hotelbtlv.com טלפון: 072-213-6226 פקס. 9200 728 3 972 +
רחוב ברדיצ'בסקי 14, 642588, תל-אביב, ישראל

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!