יום שני, 6 בנובמבר 2017

גאיה - טיפוח מינרלי מהטבע...

בס"ד






ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג אהובים!
תסכימו איתי חברים, שהיופי מתחיל מבפנים ועור הפנים הוא השתקפות של האור הפנימי שייש בכל אחת ואחת מאיתנו....
השבוע יצא לי להתוודות למוצרי גאיה קוסמטיקס שמייצרת ומשווקת מוצריי איפור וטיפוח על בסיס טבעי שמיטיב עם עור הפנים...יש לציין בנוסף שאף מוצר של גאיה לא נוסה על בעלי חיים.
הגעתי לסניף גאיה בקניון הזהב , את פניי קיבלה נציגת גאיה הדס המקסימה, שערכה לי היכרות עם מוצרי האיפור והטיפוח הנהדרים של גאיה.







התחלנו עם  המייקאפ מינרלי 100אחוז טיבעי לפי גוון העור שלי ...






ורק שתדעו
שהמייקאפ של גאיה כולל בתוכו  פודרה קונסילר ומסנן קרינה טיבעי.
הבונוס הנוסף במייקאפ של גאיה, אם עברת שיזוף ואת רוצה להבהיר או להכהות את המייקאפ תוכלי להגיע לכל אחד מסניפי הרשת ולשנות את גוון המייקאפ.


עברנו על האודמים של גאיה, שהם עמידים מאוד ונעימים על השפתיים...


הדס אף נתנה לי טיפ ואני אכן מיישמת אותו, שעם הברונזר של גאיה אפשר להשתמש גם כצללית לעיניים!





וזו התוצאה שהתקבלה לאחר השימוש במוצרים הנפלאים! 
תשפטו בעצמכם...

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה...





ו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger