יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

להצליח, להוביל, לשנות... טיפוח ויופי...

בס"ד







ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג אהובים!
מאז ומעולם השם ליאונרדו (דה וינצ'י) מציף תמונות של המצאות ופיתוחים שהביאו בשורה, חידוש וקידמה לעולם כולו!!!
חברת הקוסמטיקה "לאונרדו 360"
כיום, במבט לאחור על פני יותר מעשור של פעילות, בחברת לאונרדו  כעת משוכנעים יותר מתמיד שהם בחרו לעצמם שם טוב יותר ואשר מייצג נאמנה את סוג הפעילות שלהם ואת האופן בו הם עובדים.

ואכן, זו ליבת פעילות החברה:

פיתוח יבוא ושיווק של מכשור מתקדם משולב עם תכשירים ננו-טכנולוגיים המיועדים למגוון טיפולי קוסמטיקה רפואית וטיפוח ובראשם: 
הסרת שיער במהירות האור (מבוסס פטנט בלעדי), הצרת היקפים, חידוש ומתיחת העור, העלמת קמטים, הזנת העורף אנטי אייג'ינג ועוד קשת רחבה של טיפולים שנותנים מענה מושלם למגוון של בעיות כמו: אקנה, צלוליט, פטרת ציפורן ועוד.




פיתוח טכנולוגיות חדשות ומערכות טיפוליות מתקדמות הכל נעשה מתוך ראיית צורך כפול: 
ארגונומיה מעולה, סביבת עבודה נוחה, מהירות עבודה ויעול תהליכים לגורם המטפל (קוסמטיקאיות והמטפלים במכוני הקוסמטיקה והיופי).
תוצאות מדהימות כבר אחרי טיפול ראשון, הקטנת מספר הטיפולים הנדרש להשגת תוצאות סוחטות מחמאות, ושיפור חוויית הטיפול לקוחות הקצה לרמת ההנאה הגבוהה ביותר ללא כאבים וללא תופעות לוואי.









איך הם עושים זאת שם בחברת לאונרדו ?
יצירתיות, כושר המצאה, מתן דרור לחשיבה מעמיקה תוך 'יציאה מהקופסה', ידע רב ושאיפה מתמדת להתחדשות. 
כל אלה הביאו אותם להיות גורם מוביל בתחום תוך פחות מעשור (החברה הוקמה בשנת 2008). 
במהלך אותן שנים השיקו מגוון רחב של מכשירים, כולם עומדים בשורה אחת עם מיטב החידושים הטכנולוגיים הקיימים בענף, חלקם פורצי דרך ונשענים על פיתוח בלעדי הרשום כפטנט כמו המכשיר ה'היפר-פולס' להסרת שיער בקרן אור המבצע את הטיפולים בעשירית הזמן ממה שנדרש על כה באמצעים הקיימים.






ובשורה התחתונה מדובר באנשים שפועלים למען אנשים רוני בר, היזם והמייסד של החברה, הקים את לאונרדו לאחר שצבר ניסיון רב בתחום המכשור הקוסמטי-רפואי, משרדי החברה ממוקמים בגדרה וצוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים וצוותי הדרכה מהשורה הראשונה.

הגורמים המקצועיים בחברה אמונים על פיתוח מתמיד של מכשירים חדשים, בקרה קפדנית על תהליכי הייצור ומתן שרות טכני צמוד ואישי ללקוחות. כל תהליכי הפיתוח והמחקר נעשים תוך בחינה ולימוד מתמיד של הצרכים המשתנים של הקהל המקצועי ולקוחותיהם ומתוך מגמה להביא לתוצאה הטובה ביותר תוך העצמת חוויית הטיפול. משחר ההיסטוריה, עסקה האנושות בניסיון לפצח את סודות היופי והאיסתטיקה. אידיאל היופי תמיד היה מושא להערצה ולהשראה, שהונצח ביצירות מופת, פסלים ומבנים. גם היום , כאז השאיפה לשלמות איסתטית נותרה רלוונטית, ואינה נותנת מנוח לובי המוחות היא ממשיכה להתפתח להתקדם ולגדול. עם פיתוח מוצרי הטיפוח והיופי, חברת לאונרדו חרטה על דיגלה לפתח מוצרים המבטיחים תוצאות מצויינות, לצד נוחות ויעילות !המוצרים שלהם הן עבור קהל הלקוחות המיקצועי והן עבור לקוחות הקצה, המוצרים שלהם מתקדמים יותר, טובים יותר ומשיגים את התוצאות הרצויות, בצורה יעילה הרבה יותר 




ואכן המוצרים עושים עבודה נפלאה ואני ההוכחה לכך!!!

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger