יום שני, 2 ביולי 2018

אומנית השיער דנית אנקר

בס"ד





ברוכים תהיו בואכם חברים מבקריי בלוג יקרים!
את האישה הזו שאתם רואים בתמונה פגשתי די לאחרונה אחרי שנים של פרסומים שראיתי אודותיה (כתושבת העיר חולון, ממש כל פעם מחדש, בכניסה לעיר, ניצב פירסום שלה) וכל חלומי תמיד היה, להגיע אליה ולהרגיש את מגע הקסם שבידייה.
בשבוע שעבר הוזמנתי למספרה של דנית אנקר, כבלוגרית וחוויתי חוויה כל כך נעימה, שאודותיה תוכלו לקרוא בהמשך הכתבה.
דנית נחשבת לאומנית בתחום השיער , היא בוגרת המכללה ללימודי עיצוב שיער ומורה מובילה בתחומי תסרוקות הערב והאיפור.








דנית מעצבת ברמה אחרת ועם ניסיונה הרב כמעצבת שיער פופולארית, שתרמה את חלקה המקצועי, בהפקות אופנה מוכרות ובמגזינים מגוונים ועם זה בכישוריה בתחום הסטיילינג,כישורים שמאפשרים לה להתאים באופן אופטימלי, עיצוב מיוחד לכל מי שמגיע אליה... (ואני הגעתי)




ראשית בהגיעי למספרה של דנית, קיבל את פניי הצוות הנפלא שלה...(זיו, בר ובתאל )


בנוסף במספרה שוררת אווירה משפחתית ומכילה וכל דקה שביליתי  שם, הייתה מלאה בצחוקים ובהנאה...
תקשיבו חברים, את המהפך שאני עברתי בשיער אני עדיין אינני תופסת.

כך הוא נראה לפני שידיי הקסם של דנית ובניי/ות הצוות שלה נגעו בו




וכך הוא נראה לאחר שדנית הכניסה בו חיים עם המוצרים הנפלאים של חברת מון פלטין שיצאה כעת עם סדרה חדשה של צבעים לשיער
מסדרת הפשניסטה סדרה שנקראת אנטי ברייק הייר קולר ( ANTI BREK HUAR COLOR )
האנטי ברייק הייר קולר, הינו צבע חדש המהווה פריצת דרך עולמית בתחום חיזוק השיער הודות למערכת ניאוזומית מתקדמת המחזקת את הקשרים הדיסולפדים הקיימים בסיב השיער בתהליך הצבע
המערכת המהפכנית מעבה מחזקת ומעדנת את מרקם השיער ללא כל הפרעה לתהליך צביעת השיער כך שלבסוף הצבע - מושלם והמרקם - חזק עדין ומלא ברק !





לאחר הצבע דנית המשיכה לפנק וגזרה בצורה מקצועית את שערי ושיוותה לי מראה צעיר ועדכני



והרי לכם התוצאה 




זהו המהפך שעבר שערי, אין לכם מושג אפילו, כמה מחמאות קיבלתי!
וכל שנותר לי הוא להמליץ לכם להגיע למספרה של דנית אנקר שבכיכר ויצמן 9‏ בחולון 






ולחוות בעצמכם את המהפך שלי...
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

לקראת עונת החתונות שבפתח השיקה דנית אנקר  שברב כשרונותיה היא גם מאפרת כלות מקצועית ליין של אודמים מדהימים 



ולכל מי שתגיע אליה כעת דרכי תקבל גם 15% הנחה  על הסדרה החדשה...
אז יאללה למה אתם מחכים? רוצו להתפנק אצלה ותאמינו לי שגם תהנו מחוויה כייפית שתשאיר לכם טעם של עוד....



לעוד מגוון של המלצות מוזמנים להרשם לקבוצת הפייסבוק שלי
"נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבא

https://www.facebook.com/groups/1543638785877417/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger