יום שני, 1 באוגוסט 2016

"זוז" - וזה בחינם....

בס"ד








ברוכים אתם בבואכם מבקריי בלוג יקרים...
והפעם אתם מוזמנים לגלוש לקסם של אתר: 
זוז- בית לסיפורים... 
אתר אינטרנט מיוחד לילדים המציע עולם תוכן מקורי עכשיו עם תכנים מיוחדים לימי הקיץ והחופש הגדול עם סיפורי אגדה, חוויות, הרפתקאות, הפעלות ....



"זוז- בית לסיפורים", אתר אינטרנט לילדים בגילאי 4-7, מציע בילוי איכותי ומהנה עם תכנים עשירים, כולם יצירה עברית מקורית, שנוצרו במיוחד עבור האתר ותכנים מיוחדים עבור החופש הגדול.
בואו ליהנות מעמוד חופש גדול בקיץ המכיל סיפורים חדשים, משחקי קופסה הניתנים להדפסה, חוברות עבודה וצביעה, סיפורים על פרידה מהגן ועוד. 
http://www.zuztv.com/summer/ בכיכובן של דמויות קסומות וצבעוניות שילדים יאהבו- אבירים ודרקונים, פיות נסיכות, מפלצות חמודות וחברים. 


הגלישה באתר ללא תשלום.

קבלו הצצה לחלק מהסיפורים המופיעים בו:

פיית הקיץ- סיפור ושיר שעוסק בעונת הקיץ


מי ואה-הפרידה מהגן והעלייה לכיתה א' – דרך העיניים של 2 מפלצות חמודות


שיר האינדיאנים – עוסק בקיץ



בנוסף "זוז- בית לסיפורים" מחבר את הילדים של ימינו לסיפורי עמים ולעולם האגדות ומציע לגולשים הצעירים עשרות סיפורי אגדה והרפתקה, סרטונים מושקעים, אשר מחיים את עולם הדמיון באמצעות שילוב של איורים, צלליות ואפקטים קולנועיים לצד דמויות המוצגות על ידי שחקנים מקצועיים. 
תכני האתר עטופים במאגר רחב של משחקים ופעילויות שמשלימים את חווית הצפייה והגלישה באתר, בשלושה עולמות תוכן:

אגדות לילה- סיפורי אגדה ופנטזיה אשר מחזירים את חווית מספר הסיפורים.
האגדות מוצגות בסדרת סרטונים מושקעים המשלבים מספר סיפורים (השחקן אלדד פריבס) שמספר את עלילות הנסיכה אביגיל והיער המכושף, גור ופנינת הדרקון ועוד.
שיר ותפר- במכבסה הכי מטורפת בעיר, עובדים שיר (השחקנית אפרת אביב) ותפר. יחדיו הם שרים, משחקים, מספרים סיפורים ונודדים לעולם של דמיונות.
כישופית- סדרה של מערכוני נונסנס לילדים, מלאה בהומור ודמיון, מזמינה את הגולשים הצעירים להיכנס לעולמה הקסום של כישופית (השחקנית נעמה אמית) ולהצטרף אליה כשהיא מנסה להכין שיעורי בית מכושפים. 
שלושת העולמות מציגים תכנים, שנוצרו במיוחד עבור האתר ומשלבים טקסטים איכותיים של יוצרים מוכרים וגם כאלו שנשכחו במרוצת הזמן (יחיאל הילפרין, הראשון להקים מכללת גננות בישראל, צייטלין ועוד), אשר אותרו בארכיונים ובעתוני ילדים ישנים וקיבלו עיבוד מחודש.
תכני האתר מלווים בקו מוזיקלי מגוון שמעשיר את חווית הגלישה.
האתר מדבר בגובה העיניים לגולשים הצעירים ומעניק חוויה ידידותית למשתמש שמתחילה בתכנים איכותיים ומלווה אותם במעטפת עשירה של משחקים מושקעים ופעילויות יצירה לבילוי מהנה בבית.




דמויות האגדות מתעוררות לחיים במשחקים ובהפעלות ומזמינות את הילדים לצבוע אותן בדפי יצירה וכרטיסי ברכה, להשלים פאזלים, לשחק איתן במשחקי זריזות וחשיבה, במבוכים ובמשחקי זיכרון, לעצב, ליצור איתן, להלביש אותן ועוד ועוד.
האתר מעוצב בקפידה ומדגיש את השימוש בצבעוניות נעימה ובדמויות המעוצבות בצורה עדינה ולא צעקנית.



תוך כך הוא גם מציג דמויות נשיות חזקות שעומדות במרכזו, אם זה הדמויות שמובילות את עולמות התוכן ואם זה כוכבות הסיפורים, שהן בעלות אופי מיוחד, אומץ לב, חדות לשון ודמיון עשיר.


האתר מציג דמויות מעניינות, עמוקות ויוצאות דופן, כמודל לחיקוי אלטרנטיבי וחדש לילדות ולילדים.

חברים כנסו והמליצו על האתר הוא פשוט נפלא ביקרתי בו ונהנתי 
מה גם שהוא חינם!!! 
הגלישה באתר ללא תשלום!!!
לכן לכם אני על אתר זוז ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger