יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

אהבה, אהבה ועוד אהבה... כי אהבה היא מקור החיים...

בס"ד


חברים שלי ברוכים אתם בבואכם...
תסכימו איתי שהמילה אהבה טומנת בחובה עולמות שלמים והיא איננה זקוקה להקדמה...
גם לא צריך להסביר אותה, רק להרגיש את אותו רגש שמציף אותך כשהיא מגיעה.
לאהבה גם לא דרוש הסבר או תמונה אין צורך במנגינה דרושים לה רק 3 דברים:
1. לדעת
2.לאהוב
3. לדעת לאהוב...
כך נפתח סיפרו הנפלא והמחמם את הלב סיפרו של צביקה ברגמן שנקרא:"פסוקי אהבה"




ט"ו באב הקרב ובא הוא הזדמנות נהדרת להקריא לאהובינו
"פסוקי אהבה"!


ספרו של צביקה ברגמן "פסוקי אהבה", מכיל אוסף פסוקי אהבה מרגשים ומלאי תובנות, ומתאים במיוחד כמתנה מקסימה ליקירנו!



אין כמו הספר "פסוקי אהבה" כמתנה מקסימה ומרגשת לאהובנו לכבוד ט"ו באב.
 
את הספר אפשר לתת במתנה וגם לשבת יחד לקרוא ולהקריא. 
עוד בהקדמת ספרו כותב צביקה ברגמן, (מחבר ספרי מוטיבציה, אימון והדרכה רבי מכר):














































































































































































































































































"...אל תשמרו בלב את אהבתכם כי אהבה לבד פשוט קר לה, ואהבה היא היא מקור החיים וכל השאר נוצר על מנת לשמש רקע לאהבה".
הספר "פסוקי אהבה" מכיל אוסף עשיר של פסוקי אהבה מרגשים ומרחיבים את הלב, שנונים, פיוטיים ומלאים בתובנות ובחוכמה.
הזמר דוד ד'אור מתאר את הספר: ".....עם כל משפט שאני קורא הלב מתרחב, חיוך רחב על הפנים ורטט של התרגשות אוחז בי, הוא יודע להיות מדויק צביקה, דיוק שכל כך נדיר במחוזותינו, מעט מילים והמון תובנות, אני בטוח שלכל מי שיקרא את משפטיו החכמים, צפוי מסע מרתק לנבכי הנשמה האוהבת". (מתוך ציטוט על כריכת הספר).
דוגמאות לפסוקי אהבה המובאים מתוך הספר:

1. ואני בסך הכל כורה פחם

של אותיות ומילים

עורם אותם ומצית

על מנת לחמם את ליבך

2. ולא משנה לאן אלך

אני חוזר לעצמי

רק כשאני שב אלייך

3. החיים מחספסים

ורק האהבה מלטשת

4. גם אחרי שאת הולכת

את בכל זאת קצת נשארת

5. קמלים אלה שהאהבה לא משקה אותם

6. אהבתך עושה בי הגהה

שינית את רגשותיי

מעמומים להמומים

7. מאז שקראת לי לא הפסקתי לבוא

8. יש דברים שאני

לא מסוגל לוותר עליהם:

לנשום

לשתות

עלייך

על היתר אתפשר

9. המנסים לכבות אהבה

מנסים לעטוף אש בנייר


10. בכל ליל אני בטוח

שהאהבה שלי אלייך היא

העצומה בתבל

אך בכל בוקר

עת עיני שוזפות בך

אני מגלה חללי אהבה

חדשים למלא בתוכי




הספר "פסוקי אהבה" מוצע בכריכה קשה ומהודרת, והוא נהדר לכל גיל.
מתאים לקריאה מרתקת ומרחיבה את הלב, וכמובן כמתנה מקסימה ומיוחדת לכל אהובינו!

על מחבר הספר:


צביקה ברגמן הוא איש עסקים, מנטור מבוקש, סופר, מרצה ומו"ל. כתב מעל 60 ספרי עסקים.
מוכר מתכניות הטלוויזיה ומתכניות הרדיו הרבות שבהן השתתף. רבים מרבי המכר שלו תורגמו לאנגלית ולסינית.
הספר "פסוקי אהבה" מתורגם לאנגלית ובקרוב גם לסינית.
הוצאה – סודות פרסומים כלכליים.
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים.
אני בוחרת להעניק אותו כשי להאהובי ביום האהבה ומה איתכם...
ממליצה לכם באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger