יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

חוויה במספרה

בס"ד



ברוכים ושוב ברוכים אתם, בבואכם חברים...
בפתח דבריי אומר, שעל תספורת טובה אינני מתפשרת, לאחרונה הרגשתי ששערי חסר צורה ושהסידור שלו גוזל ממני זמן רב לפני כל יציאה....
אמנם הספר הקבוע שלי הוא אלכס כמו שסיפרתי לכם בעבר, אך לאחרונה שמעתי על מספרה מיוחדת בתל אביב, מספרה עם קונספט מגניב ועם ספר מדליק, ספר העונה לשם איציק אואקיל והחלטתי שאני הפעם ממנהגי חורגת ...



ועוברת להסתפר אצל ספר, שמעניק עיצוב צעיר וקליל ושדואג להוריד ללקוחותיו עם התספרות הייחודיות שלו 10 שנים מהגיל ...



כך לפחות אני הרגשתי בביקורי אצל איציק אואקיל, איציק החזיר אותי אחורנית בזמן, החזיר אותי לימים בהם הייתי נערה עם צמות.... ואין מה לדבר על כך, שהוא השאיר אותי עם תחושה נפלאה של ילדה צעירה...
חברים, ביום שלישי האחרון הגעתי למספרה של איציק בשעות אחה"צ... ורק לסבר את אוזנכם ולתת לכם קצת רקע על המספרה, שנמצאת בשכונת מונטיפיורי שהיא שכונה קסומה בת"א, שכונה קטנה ואינטימית ומי שפוקד אותה בד"כ הם רק האנשים שמכירים או גרים בה....



הקסם של השכונה הוא בשקט המיוחד שעוטף אותה ובעיצוב האדריכלי של הבתים, שעברו שימור ואשר עומדים על תילם כבר 70 שנה ומוסיפים נופח לאווירה הייחודית, שקשה למצוא כמותה בישראל...
הייחודיות של המספרה, שהיא מאוד נגישה, היא ממוקמת במקום אסטרטגי, בציר גישה קרוב לכביש איילון צפון, דרום ולתחנת הרכבת בעזריאלי והפלוס הגדול למי שמגיע אליה ברכבו הפרטי,הוא שהוא אינו צריך לדאוג לחנייה, כל שעליו לעשות הוא לתאם הגעה עם איציק ואיציק ידאג לכל השאר...




חברים תקשיבו, אני מאוד נהנתי מהבילוי בשעות אחה"צ אצל איציק במספרה, פגשתי שם אמהות שמגיעות עם תינוקות בעגלה, שחקנים מהקאמרי וגם אנשים שהם כמוני וכמוכם אנשים שמקבלים מאיציק והצוות שלו יחס מדהים, יחס מפנק המשאיר כמו שאמרתי טעם של עוד...
המספרה עצמה בעלת קונספט ייחודי ויש בה התייחסות לפרטים הקטנים שאולי הם קטנים אך מאוד משמעותיים, מאנרגיות הפנגשוואי ועד עמדות של אינטרנט (מאחר ורב הלקוחות שמגיעים הם אנשי עסקים אשר ממשיכים את עבודתם תוך כדי שהייתם במספרה)



גינה מדהימה, יש במספרה וביום בהיר של שמש, איציק מנצל את יופיה ומספר את לקוחותיו בה ....
והלקוחות הן ממש נהנות בזמן שהצבע על ראשן, הן נהנות מנוף מקסים וממזג אויר נפלא שמנעים את שהותן ...





בנוסף קיים בר מפנק חופשי ופתוח בתוך המספרה בו תוכלו להנות ממבחר של משקאות חמים/ קרים וכל מיני מאפים....








ככה, ככה מתפנקים שם במספרה....
האנשים בתמונה הם חלק מהצוות הנפלא שמעניק תחושה חמימה תחושה של בית ולא של מספרה...
זו שמפנקת את הידיים בתמונה, זו הקוסמטיקאית המוסמכת ענת שיטרית, קוסמטיקאית פרארפואית שהיא גם פדיקוריסטית מנקוריסטית ומומלץ לתאם איתה הגעה מראש. 
לענת יש חדר בו תוכלו להתפנק מטיפולים קוסמטיים ויש לה וגם עמדת מניקור פדיקור, עם הלקים המובילים של opi, בגוונים חדשים ובילעדיים שמגיעים אל איציק מניו יורק, עוד לפני השקתם ומכירתם בישראל...
הבחור שמגיש את העוגות עונה לשם אלאור והוא יד ימינו של איציק הספר...איציק הוא מאפר מבית malu wilz ומשלב איפור גם לארועים קלילים במחירים שווים, הוא אף מייבא משם מוצרים איכותיים למכירה לכלל לקוחותיו וזה עוד חלק מהשירות שניתן גם לכלות שמגיעות להתפנק במספרה בבקרים.



איציק תמיד דואג שהלקוחות אשר אליו מגיעים, לחוצים וממהרים, ייהנו מחוויה של חופש, שירגישו שבמשך שהותם במספרה הם מתנתקים מהמציאות הלחוצה וירגישו שהם בחו"ל לזמן מה...ולכן הוא דואג לייבא למספרה את המגזינים הכי שווים(מגזינים כמו ווג וקוסמופוליטן) וכשהם יוצאים מהמספרה נשאר להם טעם של עוד...(בדיוק מה שלי קרה)









בעודי יושבת במספרה, הכרתי  לקוחה וותיקה, שסיפרה לי איך היא התחילה להסתפר בה, היא סיפרה לי שבאחד מהימים היא  עזרה לאיציק בהשבת הפלאפון שאיבד בחוף הים והוא נתן לה יום פינוק כהוקרת תודה על עזרתה.






איציק הוא מסוג האנשים שיש להם נתינה ויודעים לפרגן כי לדעתו "היקום נותן וכשאתה מחזיר ליקום הוא מחזיר לך כפליים...."




במספרה תוכלו להנות ממגוון טיפולים מזינים לשיער, אני נחשפתי גם להחלקות יוקרתיות וללקוחות מרוצות, שסיפרו לי שאצל איציק המחיר הוא 50% פחות.
כי לאיציק הספר חשוב מאוד שגם המחירים יהיו רלוונטיים לקהל הלקוחות שאליו מגיעים... 150שקלים, זהו המחיר שתשלמי אם תירצי לפנק את שערך בצבע שורש כולל פן ועלות הפינוק עדיין לא תשחק את כיסך או תגרום נזק לחשבונך...




כשיצאתי מהמספרה בעלי פשוט נשאר בלי מילים, מהמהפך שחוללו לי שם איציק ואנשי הצוות המקסימים ואני, אני יצאתי עם הרגשה נפלאה ותחושה שהשאירה בי טעם של עוד...חברים אתם מוכרחים לנסות....

כי כשנהנים אז משתפים ואני לכם על איציק אואקיל - עיצוב שיער ואיפור & מכון יופי קוסמטיקה וטיפוח הציפורן ממליצה באהבה
ובחוויה שעברה עליי במספרה משתפת באהבה!!!


מספרת איציק אואקיל





כתובתשדרות יהודית 25, תל אביב יפו, 67016
שעות פתיחה
פתוח היום · 10:00–20:00








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger