יום שני, 22 באוגוסט 2016

שבוע ההנקה בקפה לואיז...

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים... 
משתפת אתכם כעת אמהות צעירות וותיקות בידיעה כי
לרגל שבוע עידוד ההנקה הבינלאומי שיתקיים ב-20/8...
מותג מוצרי התינוקות "ג'ונסונס" ורשת "קפה לואיז" יוצאים בשיתוף פעולה במסגרתו יוצע שייק ייעודי למניקות במחיר סמלי שיוגש לצד זוג רפידות הנקה של ג'ונסונס




תסכימו איתי חברים שגם ככה זה לא פשוט לאימהות להניק, בטח שלא בציבור... לרגל שבוע עידוד הנקה הבינלאומי שיחול בתאריך 20/8/16, מותג מוצרי התינוקות המוביל ג'ונסונס ורשת בתי הקפה לואיז מנסים להקל מעט על משימת ההנקה בציבור ויוצאים בשיתוף פעולה במסגרתו יוצע שייק ייעודי למניקות עם יתרונות תזונתיים שיוגש לצד זוג רפידות הנקה של ג'ונסונס– שתרגישי הכי נוח להניק.












השייק, "מורינגה אננס", מכיל מורינגה, ספירולינה (אצה כחולה ירוקה אורגנית), אננס, תמר ומיץ לימון - המשקה מסייע בהגברת ייצור החלב. ספירולינה, עשירה בחומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים, מצוינת להעשרת החלב וטובה הן לעליית ההמוגלובין והן לחיזוק מערכת החיסונית של האם והתינוק.















רשת קפה לואיז מונה 11 סניפים ברחבי הארץ והמניקות יוכלו ליהנות מההטבה בכל אחד מהסניפים.
מחיר: 10 ₪ (במקום 29 ₪). תוקף הפעילות: יום שבת 20/8/16- יום שישי 26/8/16
לדברי מור רביד, מנהלת מותג ג'ונסונס®: חברנו לקפה לואיז על מנת לעודד הנקה גם במרחב הציבורי המוסיף לקשיי ההנקה היומיומיים. רפידות ההנקה של ג'ונסונס® בייבי עוצבו במיוחד על מנת להבטיח נוחות והרגשה בטוחה.
לדברי דפנה הכהן, מנכ"לית רשת קפה לואיז: אנו בקפה לואיז שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת ג'ונסונס®. קהל האימהות הצעירות אצלנו הוא גדול ואנו נהנים לדאוג להם ולדור ההמשך ונמשיך להפתיע בנושא...


שתפו גם אתן את הידיעה בקרב חברותיכן שגם הן תוכלנה להנות מהטבה ייחודית זו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger