יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

חוזרים לבית ספר עם מדיבר....

בס"ד





אהובים שאתם, כמה כייף שבאתם...
מי מאיתנו ההורים, לא מצפה כבר בקוצר רוח לפתיחתה של השנה...
נמאס כבר מהימים הארוכים של החופשה שמתמשכים כמו נצח, בהם הילדים שלנו שרויים בבטלה גמורה ואנחנו ההורים, צריכים להיות הליצנים המבדרים ולחפש אין ספור של גירויים שייספקו את רצונם ויעבירו את זמנם.
ובמקביל לשמור על תזונתם, שהופכת להיות מהשיעמום לגמרי לא בריאה.
אז הינה אוטוטו זה מסתיים והחופשה עומדת להתפוגג ואנחנו ההורים צריכים לדאוג לשלומם ולבריאותם של הילדים ולהחזיר אותם עם תחילתה של שנת הלימודים לאורך חיים בריא ותקין... 
אז בואו ונעשה את החזרה לבית הספר יותר בריאה...

רק שתדעו שלקראת סיום החופש הגדול, מדיבר, מותג תוספי תזונה לילדים, משיק מהדורה מוגבלת של מארז חזרה בריאה לבית הספר הכולל: מולטי ויטמין, ויטמין C
וג'ל לניקוי ידיים – מתנה!
בחופשת הקיץ, קרוב לוודאי שילדינו לא אכלו ארוחות מסודרות מדי יום, הפריזו בשתייה ממותקת וצרכו כמות גדולה יותר של ממתקים ומזון מהיר מבשגרה.





לפיכך, סביר להניח כי לא צרכו את מלוא קצובת הויטמינים והמינרלים היומית המומלצת.
לקראת החזרה לבית הספר, מדיבר, מותג ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק מארז חזרה בריאה לבית ספר במהדורה מוגבלת. 

תוספי התזונה של מדיבר תורמים לסיוע בהגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.





המוצרים מכילים 30% פחות סוכר*, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ומוגשים בצורת פירות צבעוניים ובטעמי פירות שילדים אוהבים. 
מארז במהדורה מוגבלת ובמחיר אטרקטיבי במיוחד
המארז כולל:





















אריזת 60 סוכריות ג'לי מולטי ויטמין בצורת פירות ובטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, כגון ויטמין C, ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית ואבץ. הסוכריות מכילות 30% פחות סוכר*.



אריזת 60 סוכריות ג'לי ויטמין C בצורת פירות ובטעם תפוז המכילות מיצוי פקעות ורדים, 30% פחות סוכר*, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים. 




ג'ל לניקוי ידיים 80 מ"ל – מתנה!

המארז מוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד של 69.90 שקלים בלבד ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.







סדרת מדיבר:
ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.

מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר כמוסות אומגה 3, מדיבר אומגה 3 קיד, מדיבר ויטמין D, מדיבר חורף פלוס ומדיבר פרוביוטיקה פורטה:
איך מתמודדים עם תופעת השלשולים בקרב ילדים בקיץ? 


אחת מתופעות הקיץ השכיחות בקרב ילדים הינה שלשולים והקאות. בחופשת הקיץ נהנים הילדים מפעילויות שונות ומגוונות, לרוב במסגרת קייטנות ובילויים רבים מחוץ לבית.
אי שמירה על היגיינה, אי הקפדה על נטילת ידיים, תזונה לא מסודרת ולא מאוזנת והשתכשכות תכופה במי בריכה, עלולים להוביל לתופעות המוכרות של הקאות ושלשולים חוזרים.
במידה וסובלים משלשולים מומלץ להמעיט באכילה תוך הקפדה על מזונות יבשים, להרבות בשתייה, עדיף לא ממותקת וניתן לקחת פרוביוטיקה.
פרוביוטיקה לטיפול במחלות הקשורות למערכת העיכול
מחקרים מראים כי במקרים של נטילת אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום הגורם לשלשול, תסמין השלשול מופחת ב-64% בקרב מי שטופל בפרוביוטיקה.
בהתאם לכך מומלץ לקחת פרוביוטיקה כתוסף תזונה לטיפול משלים במחלות שונות, הקשורות למערכת העיכול.



הפרוביוטיקה תורמת להשבת איזון "אוכלוסיית החיידקים הנורמלית" ובכך עשויה לקצר את תהליך ההחלמה. 



מדיבר פרוביוטיקה פורטה, מסדרת מדיבר, סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווקת על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, עם פורמולה ייחודית לטיפול משלים בשלשול זיהומי ובמחלות דלקתיות של המעי, מכילה חיידקים ושמרים פרוביוטיים וכן תוספת סיבים תזונתיים (FOS), התורמים לאיזון אוכלוסיית החיידקים שבמערכת העיכול. השמר הפרוביוטי במדיבר פרוביוטיקה פורטה, בשונה מחיידק פרוביוטי, עמיד יותר לחומציות הקיבה ולמיצי מרה ולכן מגיע בריכוז גבוה יותר למעי וניתן ליטול אותו במקביל לאנטיביוטיקה, בשונה ממוצרים אחרים בתחום.
פרוביוטיקה פורטה של מדיבר פותחה במיוחד לילדים.
המוצר מגיע בצורת דובונים לאכילה בטעם שוקולד לבן-בננה.
טעם שילדים אוהבים. לתינוקות ולילדים שאינם לועסים ניתן להמיס את הדובונים בחלב או בשוקו בטמפרטורה פושרת.
כל דובון ארוז באריזה היגיינית בנפרד, על מנת לשמור על ההרכב הייחודי ועל טריות המוצר.
פרוביוטיקה של מדיבר הינה ללא לקטוז, המוצר הינו פרווה ובעל כשרות בד"ץ העדה החרדית. המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע ובכל בתי המרקחת של קופות החולים. 
אתר מדיבר: www.medibear.co.il

חברים בואו ונחזור לשיגרה בריאה ובטוחה, עם סדרת הבריאות של מדיבר....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger