יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

כל אחד והפולנטה שלו...

בס"ד


חברים ברוכים אתם, בכל ביקור שלכם פה בבלוג הנהנה והמשתף...
אז אשתף אתכם הפעם חברים ואספר לכם, שמרוב שהחופש הוא ארוך ומייגע והילדים בו אף פעם אינם שבעים, עוד ועוד לנשנש הם מבקשים, לי כבר נמאס להכין עשר ארוחות ביום, החלטתי שלארוחת הערב אתמול מזמינים פיצה ....
תקשיבו, זוכרים שספרתי לכם בעבר על פיצות השף של אסף גרניט, הפיצות שהוא מכין בעבור דומינו'ס פיצה?
אז כעת הרשו לי להמליץ לכם על פיצה נוספת נפלאה שהושקה שם בדומינו'ס בימים אלו ממש...


פיצת דומינו'ס שף - פולנטה:
בדומה למנה המפורסמת של מחניודה גם הפולנטה הזו עשויה מתבשיל פולנטה איטלקי איכותי עם שמנת קטיפתית וחמאה רכה. 
מעליו תוכלו למצוא פטריות עסיסיות, אספרגוס צרוב קלות וגילופי פרמז'נו גרנה פדאנה - גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה.
מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים ורוטב שמנת אלפרדו משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום.
להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור הוצע לנו שמן כמהין איכותי שהתווסף לפיצה.



תקשיבו חברים, זה פשוט להתענג על כל ביס ....




נהוראי שלי ואני התענגנו על כל ביס, אך מנגד בעלי פחות התלהב. כנראה שכמו שאומרים " על טעם וריח אין מה להתווכח..."
מאחר ואני מאוד אהבתי והתחברתי לטעם הנפלא של הפיצה
אני משתפת אתכם בשמחה וממליצה לכם באהבה על פיצה  דומינו'ס פולנטה !!!
 
הזמינו ותהנו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger